MagnetFactory.ir

خرید آهن ربا مستقیماً از کارخانه
sales@magnetfactory.ir
۰

آیا آهنرباها بر شارژ بی سیم یا اشیا برقی تأثیر می گذارند؟

شارژ بی سیم به طور فزاینده ای در بین همه دستگاه ها محبوب شده است، اما آیا می دانستید که این تنها به این دلیل امکان پذیر است که آهنرباها از میدان مغناطیسی خود برای انتقال انرژی استفاده می کنند؟

تاریخچه استفاده از آهن ربا و الکتریسیته به قرن نوزدهم باز می گردد، زمانی که نیکولا تلسا و سایر مخترعان شروع به ساخت دستگاه های برقی با استفاده از الکترومغناطیس کردند.

 

 

 

 

مواد مغناطیسی قدرت جذب و کشیدن فلزاتی مانند آهن و فولاد را دارند. این کیفیت آهنربا در چندین محصول برقی مانند شارژر بی سیم استفاده شده است.

شارژ بی‌سیم مغناطیسی یکی از بهترین روش های شارژ بی‌سیم موجود است که به سادگی هر تلفنی را با MagSafe یا یک قاب مغناطیسی بدون کابل شارژ میکند.

با این حال، علی رغم رشد و افزایش شارژ بی‌سیم و مغناطیسی، بسیاری از مردم هنوز در مورد اینکه آهنرباها بر شارژ لوازم الکترونیکی آن‌ها تأثیر می‌گذارند سؤالاتی دارند، اما نگران نباشید مگنت فکتوری پاسخ‌ را دارد.

  1. آیا آهنربا بر شارژ بی سیم لوازم الکترونیک تأثیر می گذارد؟

از آنجایی که شارژ بی سیم از میدان های مغناطیسی برای انتقال برق به صورت wireless استفاده می کند، آهنرباها می توانند در شارژ بی سیم تداخل ایجاد کنند.

به عنوان مثال، اپل پیشنهاد می کند از هر گونه پایه مغناطیسی، قاب مغناطیسی یا سایر اشیاء بین آیفون و شارژر بی سیم خودداری کنید.

  1. آیا آهنربا به لوازم الکترونیک آسیب می رساند؟

آهن‌رباً در چندین نوع دستگاه الکترونیکی مانند کامپیوتر، تلفن و لپ‌تاپ استفاده می‌شوند. دلیلی برای آسیب دیدن این اشیا وجود ندارد. آهن‌رباهای مورد استفاده در این وسایل معمولاً کوچک و در سطح خانگی هستند و آهنرباهایی برای استفاده خانگی طراحی شدند و میدانهای مغناطیسی آنها بر یکدیگر تأثیر ندارند.

۵
از ۵
۱۳ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش